Anders Baardseth Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Jeg har en Leon 20vt 4*4. Og jeg skal skifte olje på diff bak og girkasse. neon som veit hvordan på fyllinga er på girkassa, og det er vel samma olje på frontdiff, girkasse og haldex... og har jeg filter på den kassa og da evt hvor sitter det da? På forhånd takk for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 egen "olje" til haldexen, og filter. Gå på møller å få tak i. Girkassen bruker du bare f.eks Getriebeöl EP 75/90 (shell), som går i diffen og. NB! pass på at du skrur inn og ut tappepluggene dine selv, så ingen andre får skylda for å ha ødelagt de i etterkant. Stalltips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Baardseth Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hehe hørtes lurt ut... var på wurth i dag og fikk med den jævelige pipa til pluggenen... hehe... det skal fylles opp til nivåpluggen foran på kassa? men bak da nivåplugg der og med ca 6mm umbraco? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fyll bare til det renner over, husker ikke hvor mange tuber som skulle på haldexen, stund siden skiftet. Sikkert bare en tube. Burde ha en spesiell tang til filteret eneste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Baardseth Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Mulig jeg ser dårlig men finner ikke noe filter... Men det er kun en påfylling på girkassa og haldex`n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg