Krims0n Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 åssen type frontleppe har du? (tenker da på den nederste på bildene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Det er vel riger gtr den leppa heter. har bestilt meg resten av kittet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg bør nesten komme ut med noen nye bilder her nå:P litt lenge siden ting ble oppdatert her:P Neste uke kommer nok resten av stylingen jeg har bestilt:) Det siste jeg har gjort er å sote alle vinduene, jeg kjøpte alle vinduene i dørene ny pga det var en del riper. Deretter satt jeg bilen inn på riis å fikk alle vinduene helt fram sotet:) Tidligere hadde jeg en tuning box som var tilkoblet, merker god forskjell fra orginalt. Men fikk høre at tuning box ikke var noe særlig å satse på, så da tok jeg kontakt med ts-racing å fikk de til å chippe den:) Nåå merker jeg hvertfall effekten hehe. Effekten ble da 180hp+/410nm+ det skulle hvertfall ikke være noe mindre sa de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Bare steng denne!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg