Acheron Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 jeg husker ikke hvor mye jeg måtte gi for den:P kjøpte den av en kjenning som driver på med styling av bil osv:) Det kommer nye bilder etter at en kompis av meg som er photograf skal ta full photosesion av bilen:) men nuh, drar jeg nedover mot rudskogen:) god helg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei igjen folkens:) I går monterte jeg nye klistermerker på bilen:) seff vw-audi klubb, og /////Alpine merker:) kjøpte meg like så greit ny stereo av tv boden på svinesund når jeg var nedover:) hadde før R-serien, men byttet til X-serien sub:) Kjøpte meg også ny monoblokk, Alpine den også:) Meeen, i dag så var det selvfølgelig en jævel som klarte å rygge i meg:/ det var ikke store skadene men lakkering var ikke til å unngå.. Det var faktisk felgen min som tok mye av støten:P KJØP BREIE FELGER FOLKENS:p Skal komme med noen bilder av hvordan merkene ble og skaden:) cheers XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl sander Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 veldig fin passat det dær jah! løsninga på lakken var stilig.. likte den godt. men få sota rutene dine fort som faen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krims0n Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 pen passat. så de nye lyktene som du nevnte, de er til passat 3b opp til 2001mod. finnes de ikke nyere? ellers vil jeg si at du må fortsette og si hv a som blir gjort med bilen osv :) gjerne bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 de diode lyktene du mente? de er til 3bg, hvertfall de jeg har sett på.. men jeg har valgt å drite i de lyktene, å heller montere angeleyes ringer i de orginale:) Soting av vinduer blir gjort i morgen, har bestilt time hos en som holder på med sånn:)Han som skal sote vinduene mine sa at jeg burde ha 35% med tanke på purk, bt og nattkjøring osv. MEN, for dere som har sotet helt fram til a-stolpen, hvor mange % har dere sotet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 de diode lyktene du mente? de er til 3bg, hvertfall de jeg har sett på.. men jeg har valgt å drite i de lyktene, å heller montere angeleyes ringer i de orginale:) Soting av vinduer blir gjort i morgen, har bestilt time hos en som holder på med sånn:)Han som skal sote vinduene mine sa at jeg burde ha 35% med tanke på purk, bt og nattkjøring osv. MEN, for dere som har sotet helt fram til a-stolpen, hvor mange % har dere sotet? Jeg har 20% helt fram og et ekstra par usota ruter hjemme :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Jeg har 20% helt fram og et ekstra par usota ruter hjemme :) 20% inn altså? hvordan er det å se ut gjennom i mørket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 20% inn altså? hvordan er det å se ut gjennom i mørket? Klart er det helt bekksvart ute så kan hende det blir litt mørkt ja men ellers syns jeg det er helt greit!Trodde først at det skulle bli veldig mørkt men det var ikke fallet! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Rutene mine ble ikke sotet pga de er for ripete:/ De sotet en rute for å prøve, men de ville ikke ta resten. Tenkte jeg skulle kjøpe nye vinduer å montere de selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krims0n Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 åssen felger har du på den? MEGET pene! :) er det 19" du har? mye ga du for dem? ellers fin fin passat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 de hadde ikke disse felgene i 19", jeg ville absolutt ha de så jeg kjøpte dem bare i 18":P prisen velger jeg nesten å holde for meg selv:P felgene er virkelig mye finere i virkeligheten da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vr6dohc Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Pen Passat du har. Hvor mye er den senka ca? Siter Golf 3 VR6 1994 Passat 2003 Highline TDI 130 xGolf 3 VR6 1993 xPassat VR6 1992 XPassat CL 1,8 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg har ikke målt(justerbart) hadde den vært noe lavere så hadde det vært umulig å kjøre noen plass, jeg tar ganske ofte nedi for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vr6dohc Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg har ikke målt(justerbart) hadde den vært noe lavere så hadde det vært umulig å kjøre noen plass, jeg tar ganske ofte nedi for å si det sånn... Ofre litt for utseende:D Må få på justerbart på passaten min og snart:hailvw Siter Golf 3 VR6 1994 Passat 2003 Highline TDI 130 xGolf 3 VR6 1993 xPassat VR6 1992 XPassat CL 1,8 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 gjør seg godt med justerbart ja:) Leppa blir tatt av til vinteren hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg