kromlol Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Skulle bytte over fra kassetspiller til cd-spiller igår i en mazda 323 -89 modell, om jeg ikke husker feil. Måtte koble uten iso, da jeg ikke hadde det og bilen hvertfall ikke hadde det, var 1 sikring på styrestrømmen, 1ampere. Syns det var veldig rart, aldri sett det før, jord og konstantstrømmen gikk gjennom en svart liten boks, åpna den og der var det et slags kretskort elns. Men uansett, kobla til strøm, styrestrøm og jord, for å sjekke om det var liv i spillern, starta opp, greit nok tenkte jeg, satt koblingene gjennom kabelsko, slo på tenninga og spilleren nektet å starte:( Sjekket alt av sikringer, og alt var inntakt. Forslag på hva som kan være feilen? Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 nesten garantabelt dårlig kontakt i en av koblingene dine. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg