Naila Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Nydelig bil :PHar du tenkt å ha på tilhengerfestet eller ?=/ Takker :) Hehe, det har jeg tenkt å skru av ja. Er festa med 2 bolter, så blir nok å skru det av å la det ligge skjult til det blir bruk for det :) Fikk øyelokka mine i dag, ble jævli fornøyd med resultatet. Lakken stemte 100% med resten av bilen, meget bra finish. Ellers, har jeg avtalt lakkering helt ned på bilen rundt om, samt lakkering av takvinge. Blir cleant! Ble rygga på her om dagen, fikk meg en liten bulk i hjulbuen venstre side bak! Kjipt, men får lakkert opp halve sia på bilen, fra og med bakdør til bakfanger på forsikringa :) Blir smooth! Bilder kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Bilen er nå ferdig retta og lakka fra verksted, ble meget bra :) Fikk lakkert opp halve sia på bilen :) Så er mer strøkent en før :) Ellers, er bilen hos til lakkering skal som nevnt få den lakkert helt ned. Gleder meg til å se resultatet, tror det blir nice! Neste post blir vel ny spiller, blir DIN-2 spiller fra Pioneer Avic-serien. Noen som hvet hvor mye vw tar for ombyggingskit til Din-2 på passat 3bg ? Bilder kommer når jeg er tilbake fra nordsjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Bilen er nå ferdig retta og lakka fra verksted, ble meget bra :) Fikk lakkert opp halve sia på bilen :) Så er mer strøkent en før :) Ellers, er bilen hos til lakkering skal som nevnt få den lakkert helt ned. Gleder meg til å se resultatet, tror det blir nice! Neste post blir vel ny spiller, blir DIN-2 spiller fra Pioneer Avic-serien. Noen som hvet hvor mye vw tar for ombyggingskit til Din-2 på passat 3bg ? Bilder kommer når jeg er tilbake fra nordsjøen. Har de slikt, vurdere selv å sette i en pioneer avic i min passat, men såg for meg masse dill med å lage en brakett. Edit:: Som eg alltid sier, ebay har alt, http://cgi.ebay.com/Double-DIN-Cover-for-VW-Passat-3B-3BG-MFD-1-2-New_W0QQitemZ170244680651QQihZ007QQcategoryZ139823QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122 Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Dissa passat stasjonsvognene er faktisk utrolig råe ! Liker fargen din, og med senk så blir denne bilen dritrå :) En kjenning av meg har lik farge på bilen med stilige felger og senk, og det er utrolig pent og se på ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg anbefaler den spilleren her hvis du skal ha AVIC serien til Pioneer. JEg sikler etter den og kommer til å kjøpe den etterhvert. Navigasjon Radio CD DVD Ipod tilkobling Bluetooth mobil tilkobling Touch skjerm Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Har de slikt, vurdere selv å sette i en pioneer avic i min passat, men såg for meg masse dill med å lage en brakett. Edit:: Som eg alltid sier, ebay har alt, http://cgi.ebay.com/Double-DIN-Cover-for-VW-Passat-3B-3BG-MFD-1-2-New_W0QQitemZ170244680651QQihZ007QQcategoryZ139823QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122 Knall, perfekt :) Men jeg har jo karbonfarga lister innvendig, men svart blir jo cleant som ramma til din-2 spiller også :=) Ebay har mye bra ja, utrulig hvor mye billigere det er på andre siden av dammen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Dissa passat stasjonsvognene er faktisk utrolig råe ! Liker fargen din, og med senk så blir denne bilen dritrå :) En kjenning av meg har lik farge på bilen med stilige felger og senk, og det er utrolig pent og se på ! Takker, ja er enig der. Er så sinnsykt mye grommere når man får fylt hjulhusa med skikkelig lugger og får bilen litt ned mot bakken :) Blir en clean "glidare" dette her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg anbefaler den spilleren her hvis du skal ha AVIC serien til Pioneer. JEg sikler etter den og kommer til å kjøpe den etterhvert. Navigasjon Radio CD DVD Ipod tilkobling Bluetooth mobil tilkobling Touch skjerm Stilig de der! Blir din-2 fra pioneer iallefall, Navi, bluetooth, ipod er et musst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg