lovemachine Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hvilken verdi har dere på deres 245? Min, som er en -86 mod ombygd varebil, har minimum 94 ifølge vognkortet. Det står ingenting om RF på dekkdimensjon, men det står RF bak felgbredden. Syns det er litt høy verdi. Kan det være noe som henger igjen fra den var varebil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Ja, det henger igjen fra den var varebil, jeg sleit for å få skrevet 89 i vognkortet på min 245, som er det personbilen skal ha. Alle trafikkstasjoner skal egentlig ha fått tilsendt papirene fra volvo norge på hva som gjelder ved ombygging, men de har sikkert rota dem bort. Tillatte vekter og egenvekter er det også forandring på når du bygger om. Dusten på biltilsynet stolte ikke på 1350(?)kg som det skal stå i vognkortet, så jeg måtte veie bilen også, og da veide den nesten 1400...firkanta idioter i biltilsynetbambam edit: 244 skal ha 88 245 skal ha 89 org. dim er 185r14 Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Det var det jeg trodde. Får ta en telefon til dem imorgen og se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Snakka med trafikkstasjonen idag. Ble som venta satt over fra person til person uten at noen ville gjore noe. Måtte ha typegodkjenningspapirer fra Volvo, selv om de så på skjermen at den var godkjent ombygd i 1996. anger2 Hva er letteste måten å få fatt på de? Får vel ta en telefon til Volvo og høre om de kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg