MrLee Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hei! har en westmoreland grill liggende uten lykter. så har jeg mulighet å kjøpe et par hella de linselykter. noen som vet om de passer rett i grillen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 De skal passe ja, H6054 standarden. Men er det lyktene en fra Os har liggende har jeg sagt jeg tar de ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 noen som vet hva som er normal pris på slike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 500 mener je på biltema vet je men er kansje ikke helia lykter da je har ei tror je Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg