Gå til innhold

Stolt ny Eier av en 2005 mod. A3 Sportback;)

Ranger emnet


Sigillum

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Salget går vel ikke helt etter planen:P hehe, Fikk en ordentlig smell igår...

En kompis av meg lånte bilen min inn til oslo å lot den stå på jobben hans over natten, Når han kom på jobb dagen etter sto bilen på Mursteinsblokker, Noen som hadde tatt Felgene mine:( å skrapa opp den ene sia osv. Utrolig Ergelig men sånn går det når man parkerer i Oslo:P hehe, så nå står bilen på Albjerk å blir takstert...Får jeg bare senke prisen å bli kvitt bilen, Blir ikke mindre lei når sånne ting skjer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei å nei! det skjedde med golfen min og! bare den sto rett utfor husveggen min da:p

 

låsebolter min venn! de er din venn!:p

 

fikk akkurat fiksa låsebolter på nyfelgene, etter noen utlendinger var bortpå bilen å sjekket etter alarm og låsebolt når de trodde jeg ikke såg på;) mye sleipinger der ute som ikke orker og kjøpe fete felger sjøl vettu:p

 

men trist da! men du får jo alt igjen fra forsikringen da - egenandel på 3k ellerno... bare skaff listeprisen på felgene og dekka, fullprisen liksom... regner med du fikk litt rabatt? også kjøper du nye felger;) ripa i døra får du nok lakkert på forsikringa uansett;)

 

ville anbefalt å fått sånt gjort før salg, for med org. felg og ripe i sida så synker prisen en del altså:(

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei å nei! det skjedde med golfen min og! bare den sto rett utfor husveggen min da:p

 

låsebolter min venn! de er din venn!:p

 

fikk akkurat fiksa låsebolter på nyfelgene, etter noen utlendinger var bortpå bilen å sjekket etter alarm og låsebolt når de trodde jeg ikke såg på;) mye sleipinger der ute som ikke orker og kjøpe fete felger sjøl vettu:p

 

men trist da! men du får jo alt igjen fra forsikringen da - egenandel på 3k ellerno... bare skaff listeprisen på felgene og dekka, fullprisen liksom... regner med du fikk litt rabatt? også kjøper du nye felger;) ripa i døra får du nok lakkert på forsikringa uansett;)

 

ville anbefalt å fått sånt gjort før salg, for med org. felg og ripe i sida så synker prisen en del altså:(

 

 

Ja vanvittig kjipt!! Men er ikke så mye jeg får gjort noe emd...Snakka med han falken mann å han sa at låsebolter klarer kun å holde unna urutinerte felgstjælere :P for de som kan det er ikke det noen hindring men klart det hadde hjulpet..!!

 

Fikk jo en god del rabatt på felgene å dekk men skal ha igjen en 16-17lapper på Hjula ihvertfall, de var jo nesten helt nye. Alt går på forsikringen så er ikke noe prob sånn sett, det er bare at alt tar så mye lenger tid:( Har forsåvidt gjort en deal med en fra Larvik om byttehandel med en RX-7, får 25 imellom pluss bilen hans...Savner å ha Japse for da kan jeg skru litt selv:) Men selger jo aldri bilen i halvstilt stand, skal få den lakkert å strøken før salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salget går vel ikke helt etter planen:P hehe, Fikk en ordentlig smell igår...

En kompis av meg lånte bilen min inn til oslo å lot den stå på jobben hans over natten, Når han kom på jobb dagen etter sto bilen på Mursteinsblokker, Noen som hadde tatt Felgene mine:( å skrapa opp den ene sia osv. Utrolig Ergelig men sånn går det når man parkerer i Oslo:P hehe, så nå står bilen på Albjerk å blir takstert...Får jeg bare senke prisen å bli kvitt bilen, Blir ikke mindre lei når sånne ting skjer;)

 

Faen så kjipt da!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett da;) jaja, men med låsebolter får man garantert 100% igjen på forsikringa.. slipper mas om egenandel:p

 

men konge at det gikk bra da! personlig audi før alt annet, men lykke til med japset:p

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår