XdannyX Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Som topic sier. Prøvd å endre på spilleren uten lykke.. Noen som har tips? Er den standar cd spilleren som følger med i 99-mod golf (highline). Eller er ikke høytalerne bak koblet til? Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Sikker på at det er noe høyttalere der i det hele tatt? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannY Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Sjekket at det ikke er brudd på ledningen noe sted? Har høyttalerene fungert før? Hvis ikke må du sjekke ledningen, og sjekke at alt er koblet til riktig i spilleren. Siter 1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning 16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2 Performance by DLS Car Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Kjøpte brukt, så vet jeg ikke om de har funket etter jeg overtok den. Rart om det ikke er høytalere der når det er 2 høytaler deksler i døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 er ikke høytalere bak på golf IV nei... er bare gjort plass til de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hehe, da vet jeg det :P Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg