kvilvang Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 har en pen gammel golf som jeg kjøpte for ett par lapper for 1 år siden.. har gått bra hele veien, men har de siste dagene plutselig begynnt å fjuske noe forferdelig. nå har den stoppa helt, og det er ikke det spor av gnist på pluggene.. er ikke noe bilkyndig selv, så lurer på hva som kan være galt, og hva jeg kan gjøre for å få den igang igjenn.. golfen er forøvrig en 1982, 1,5a som kunn har rullet 105000km, og kun en eier før meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Coil? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 husker stiften føkka seg med min gammle.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 var stiftene som var problemet ja.. så nå starer`n igjenn=) men til noe anet; er det noen som vet om ruta på en slik golf er limt eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Nei,ingen av rutene er limt. Bare å ta de ut med hjelp av et flatt skrujern:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg