lagrinn Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 noen som veit om felger ifra en passat 2001 mod passer på en audi a4 2003 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Boltsirkelen (5x112) er vel den samme(?), så fysisk regner passer jeg med de passer. Inpresset er vel også ca det samme tror jeg. 42 er original inpress for Audi'en. :) Så jeg skulle tro at det skulle gå fint. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 høres bra ut, får kjøpt noen 18" felger og et heftig stereo anlegg av en venn får 6000kr, så må vell slå til på det. takker får svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Felgene skal ikke passe over.. Passat har 5x112 og audi a3 har 5x100.Så i teorien skal de ikke passe overens.. Men lån deg en felg,så prøver du..Jeg mener å tro at de det ikke går.. Men uansett,lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Felgene skal ikke passe over..Passat har 5x112 og audi a3 har 5x100.Så i teorien skal de ikke passe overens.. Men lån deg en felg,så prøver du..Jeg mener å tro at de det ikke går.. Men uansett,lykke til :) Han lurte jo på om de passet på en A4, ikke en A3. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 skal nå låne en felg og se uansett, veit ikke om jeg gidder å begynne med såacere osv viss innpressen er helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg