falla Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Har en ganske ny pioneer spiller med usb inngang i front. Samme åssen usb dings jeg prøver fungerer den ikke, hvordan formaterer jeg minnepennen? hørt det er 2 forskjellige systemer der. noen som har noen tips el vært borti det samme?? Takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Har en ganske ny pioneer spiller med usb inngang i front. Samme åssen usb dings jeg prøver fungerer den ikke, hvordan formaterer jeg minnepennen? hørt det er 2 forskjellige systemer der. noen som har noen tips el vært borti det samme??Takker på forhånd. hm..skal bare være å stikke den inn egentlig så skal den starte... Når jeg formaterer min så høgreklikker jeg og quickformat egentlig..skal ikke være mye om å gjøre. Kan det være noen formater spilleren ikke leser? Noen klarer kanskje ikke å lese wma, eller være det seg flac. osv filer. Prøv bruksanvisningen..bruker å stå enkle svar der som hverken du eller jeg hadde tenkt over.. good luck:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
falla Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ok,skal prøve når jeg kommer hjem. spilleren skal ta wma, mp3 osv. er som oftest noen enkle ting men noen ganger så er det liksom ikke dritt som fungerer.. men takker for svaret..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg