Gå til innhold

Plass i Audi TT?

Ranger emnet

Harald G

Anbefalte innlegg

Ja, den så nesten for god ut til å være sann, helt til jeg så hvor mange kilometer den hadde gått:P Men den ser skikkelig fet ut, med 2007 front og greier. Noen som vet sånn ca. hvor mye det koster å sette på no sånt?

Har snakket med selgeren og lurte på om jeg kunne fått tatt en titt på den for deg, men jeg fikk ikke tid den dagen alikevel.

Han sier det er et eksemplar av denne bilen, assa det er jo mange eksemplarer av TT, men med det bodykitten så har i hvertfall ikke jeg sett noe lignende..

Tingen er jo om han har hatt servicer på bilen el ikke.

Hvis jeg skulle sett på den så hadde jeg regna med at han hadde en mappe med kvitteringer o.l så han kunne vist meg i hvertfall.

bilen er gått en del ja, men så kommer det ann på vedlikeholdet afterwords..

Skal du ned å se på den eller?

Han sier den vurderes solgt til en Nordlending..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stress stress:P Hvis ikke det er maange tråder om innførsel av bruktbiler fra før av, kan jeg opprette en egen tråd for det. Regnet på den bilen i avgiftskalkulatoren på toll.no, den kom på ca. 95.000, hvis denne prisen er riktig, er det jo mye penger å spare:D Kan ikke si jeg har mega peiling på dette med innførsel av biler, eller egentlig biler i det hele tatt, så det er kjekt med litt hjelp:)

EDIT: bilprisen blir selfølgelig i tillegg til avgiften på 95.000, så den blir nok for dyr den bilen..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster deg mer akkuratt i det tilfellet å importere, men TT er ikke en billig bil må du huske. å du er vel egentlig heldig som får en til 165.000kr, men med denne her i stavanger er jo gått jorden rundt så det sier seg jo til pris.

Ellers så ligger vel TT på 180k og oppover med grei kmstand her i norge.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...