JENSSEN Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 HEI! er det noen som har eksosanlegg til volvo 240 stasjonvogn? evnt deler! takk jarle jenssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Det er samme eksosanlegg på stv og sedan. Orginale eksosanlegg til 240 får du nesten kasta etter deg, dem tar sikkert ikke så mye på et huggeri heller. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hvorfor ikke kjøpe nytt med en gang istede som og kjøpe et ferdig rustet et fra huggern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hvorfor ikke kjøpe nytt med en gang istede som og kjøpe et ferdig rustet et fra huggern.. Hei, jeg trenger et orginalt et. For den skal Eu-godkjennes. Så skal jeg sette inn turbomotor osv :) Mvh. Jarle Jenssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hei, jeg trenger et orginalt et. For den skal Eu-godkjennes. Så skal jeg sette inn turbomotor osv :) Mvh. Jarle Jenssen Da blir det mest økonomisk å kjøpre rør og sveise sammen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Biltema har da brukbare eksosanlegg til 240.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg