MindPlay Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hei! Første posten her inne, og håper ikke jeg spør på feil sted. :P Jeg kjøpte en 02/03 Mondeo 1.9 TDCI for noen måneder siden fra en forhandler i Stavanger. Jeg ble gjort oppmerksom på at den egentlig kom fra Tyskland. Når jeg først nå fikk bruk for brukerhåndboken,siden sikringen i sigarett-tenneren røyk, så oppdaget jeg at boken er på tysk...noe som suger svakt. Er det noen som vet om en kan få kjøpt en slik brukerhåndbok fra Ford, evt lastet ned noe fra ford sine sider? Jeg føler meg ikke helt komfortabel med å begynne å rote rundt med sikringer når jeg ikke helt forstår hva som står i håndboken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Bare å bestille bok fra ford forhandleren det. Men det tar gjerne litt tid. 1,9???????????? Er vel 2,0 Står forøvrig symboler på lokket til sikringsboksen. Aktuell sikring sitter lengst til venstre, og ikke helt på linje med de andre Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg