vectra98 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 er jo ganske brukbart det:-) du har vel ikke el.just lykter?? tror jeg skal bestille 4300k, 6000k blir for blått og da blir man bare hanket inn av purken:-/ Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willosof Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 er jo ganske brukbart det:-) du har vel ikke el.just lykter?? tror jeg skal bestille 4300k, 6000k blir for blått og da blir man bare hanket inn av purken:-/ 5000k er vel OEM, slik som er standard på det meste? 6000k er endel hvitere, men det nærmer seg vel ikke blått før man kommer opp i 8000k og 10000k? Jaja, vi får se :) har jo endel ekstralys og. hadde vært artig med xenon i alt. (inkludert arbeidslamper!) ..det er jo så billig, liksom ;D Siter William Viker Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thohell Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ja, men ikke sånn helt grusomt. Blir fort rust da den stort sett siden dag 1 har gått 2-3 timer på e6-e18 året rundt siden 97, småbulker osv her og der som lakken har sprukket i, og: voilla, rust! ;) Tidligere eier, uten å nevne navn har vært såppas oppegående at han har smurt tectyl utenpå alt uten å pusse eller gjøre noenting under, så, ja. Må nok sveises litt noen utsatte steder ;) Meeen! Mitt pimp my hiace prosjekt er offisielt i gang nå. Tre klare ekstralykter på forrige dagen, tak-reeils på i dag, og neste uke blir det vel 3 x 15" muligens fosgate elementer rett inn i kupeen med lukka kasse i lasterommet ;) (ja, jeg hadde et 18" MA audio i min nissan micra, så, jeg kunne ikke være noe dårligere nå.) :volvsmile EDIT: Jaja, skal det pimpes så skal det pimpes. Etter å surfe seg sår i fingertuppene på eBay, ble det også to 48" lysbøyler, gitt. Lyyyys! ;D Generasjon 3 dioder med takedown og alley light osv. Får håpe de er fine! :) Ska ikkje selle en lysbøyle vel??E her nokken nett sider so dei sel styling til hiace?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willosof Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ska ikkje selle en lysbøyle vel??E her nokken nett sider so dei sel styling til hiace?? Kan jo kanskje vurdere å selge en om jeg alikevel skal bestille noen flere etterhvert :) Må få prøvd de ut først :) Siter William Viker Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thohell Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Kan jo kanskje vurdere å selge en om jeg alikevel skal bestille noen flere etterhvert :) Må få prøvd de ut først :) D e gode greier:)Ka pris da sånn ca?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hei, skal bytte bremsebånd bak på pappa sin toyota hiace, dette er av den eldre type.. Den mest firkanta. Noen som har en liten kjapp guide ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg