Gå til innhold

hiace

Ranger emnet


riksen

Anbefalte innlegg

jeg har en 02 modell som jeg gjerne skulle hatt noen felger til.

gjerne i 17". noen forslag? bildeR?

liker du svarte felger?? Dotz har noen råe, Dotz hammanda black heter de. Har jævli lys på dem, men får se. byttdekk.com har de, 4000kr og noe for dem.

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
mye rust?? Er litt på min å:-( den er kjørt på østlandet i et rusthelvette...
Ja, men ikke sånn helt grusomt.

 

Blir fort rust da den stort sett siden dag 1 har gått 2-3 timer på e6-e18 året rundt siden 97, småbulker osv her og der som lakken har sprukket i, og: voilla, rust! ;) Tidligere eier, uten å nevne navn har vært såppas oppegående at han har smurt tectyl utenpå alt uten å pusse eller gjøre noenting under, så, ja. Må nok sveises litt noen utsatte steder ;)

 

Meeen! Mitt pimp my hiace prosjekt er offisielt i gang nå. Tre klare ekstralykter på forrige dagen, tak-reeils på i dag, og neste uke blir det vel 3 x 15" muligens fosgate elementer rett inn i kupeen med lukka kasse i lasterommet ;)

 

(ja, jeg hadde et 18" MA audio i min nissan micra, så, jeg kunne ikke være noe dårligere nå.)

 

:volvsmile

 

 

 

 

EDIT:

 

Jaja, skal det pimpes så skal det pimpes. Etter å surfe seg sår i fingertuppene på eBay, ble det også to 48" lysbøyler, gitt. Lyyyys! ;D Generasjon 3 dioder med takedown og alley light osv. Får håpe de er fine! :)

 

c78e_1.JPG

William Viker

Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er bare litt overflaterust på understelle. så jeg må vel pusse det bort og tectylere det. huff.. hva i huleste skal du med 3 15" subber i en hiace?? Du kommer jo til å sprenge hele kupeen:-P
Fordi det hadde vært artig å prøve! Jeg trenger som regel ikke noen annen grunn til å gjøre teite ting :D

 

Forresten. Xenon-kit på ebay for prisen av tre bugg og en cola. Det hadde ikke vært så dumt å smekket inn i hovedlysene pluss ekstralampene .. :)

William Viker

Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:) tulling:-P ja, xenon må det være!! Skal også bestille det. Hvor mye så du det kostet??
Tjah, jeg bestilte nettopp 4 sett (par) med H4 6000K lamper for 1300 kroner (500 av det er vel for ekspress-shipment), men så om det kommer moms og slikt tull oppå det igjen kan man vel cirkus regne med 1625 (..si 2000 da.)

 

500 kroner for et sett med xenon-lamper er ikke akkurat noe å gråte over :)

William Viker

Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår