daisyboy Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hei dette er mer til opplysning enn spørsmål siden jeg har sett at det er flere som sliter med dette fenomenet så jeg håper dette vil hjelpe. min passat 1.6 1997 3b har fjusket i det siste ved pådrag og lavt turtall. den er ikke så "sprek" som den bør være og idag var jeg på møller og fikk tatt en diagnose på den. da viste det seg at det var som jeg trodde, at luftmengdemåleren hadde tatt kvelden og lambdasonden på grenrøret virket ikke(muligens en følgefeil). skal prøve å rette opp i dette og gi tilbakemelding om det er noen endringer. håper dette hjelper noen med samme symptomer:viske: Siter Audi 100 2.0 1991 død Passat 3b 1.6 1997 solgt mercedes 2.2 tdi 1999 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoffernan Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Jeg har hatt akkurat samme problemet jeg også! Testet den og fikk opp 5 forskjellige feil, lambdasonden og noen andre! Men dette var følge feil! Jeg fikk byttet ut en liten slange av et slag (Føler for motoromdreining et eller anna) og bilen ble helt fin og alle de andre feilene ble rettet opp! Tror du kanskje skal søke med maskinen igjen og se om noe lignende kommer opp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg