grueliggod Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hei! Jeg lakket noe av taket etter at jeg hadde tatt bort rust. Jeg hadde på et slags antirustmiddel, før jeg slipte det med sandpappir. Så lakket jeg. Det så ikke så verst ut i begynnelsen, men etter at jeg hadde polert bilen, så det ut som om poleringsmidlet satt fast der jeg hadde lakket. Det var flere dager siden. Nå er det hvitt der jeg lakket, det går ikke bort. Hvorfor er det slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Du skal ikkje polera bilen før det iallefall har gått 1 måned etter lakkering. Det skal ikkje væra nødvendigt å polera da heller. (Eg ville hatt på voks etter 1 måned) Eg har nok ikkje greie på kvifor lakken er kvit der du lakkerte, men du bør kanskje gi ein meir grundig beskrivelse av kva du gjorde + produktene du brukte. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grueliggod Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 skjønner...Jeg skjøpte lakk som man vissnok skulle bruke på min saab (i følge en lakkekspert på butikken). Så lakket jeg en tre til fire lag. Ca. 5 min venting mellom hvert lag. lot det tørke en ukes tid, så polerte jeg. Ser ganske komisk ut..: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grueliggod Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 dessverre så husker jeg ikke nøyaktig type og navn og lignende. Jeg får prøve en gang til uten å polere etterpå: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg