vladnag Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Heisann! Jeg sitter og sikler på en Passat 1.8T 1997 modell. Bilen er flott, men trenger ny motor. Er det noen her som har peiling på hvor mye jeg må ut med for en OK byttemotor + arbeid på verksted? Har skrudd endel selv før, men har ikke spesielt lyst til å gi meg i kast med å skifte motor selv. :) Vil det kanskje lønne seg å bytte topp, stempler og så videre fremfor å få en byttemotor satt inn? Bilen har gått ca 300.000 km. På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Går den dårlig nå¨? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bytte motor på Passat må jo være en simpel sak. Skru av alt inkludert front, Heng opp motor i talje og ha jekk under for støtte og trekk motoren ut. Samme prosedyre inn igjen å... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q8oils Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Kjøp krasja passat 1,8t fra tyskland! Billig siden du slepper å registerer den (delebil) =) Siter VW Passat 1.9tdi stv 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 dette er en fan så enkel sak det tar maks en dag å ta ut og montere inn ijenn har selv jort d et par ganger SIMPELT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg