kvilvang Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 tenkte å bestille div varer til beemeren.. tenkte å få i diverse smådeler, litt lakk og andre småting.. hvor er det billigst å bestille?? noen som har erfaring med de forsjellige leverandørene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 har bestillt både hos gsbildeler.no og schmiedmann.no og har følgende erfaring: GS- greie priser, men har rotet til 2 av 3 ordre for meg. Ordner alltid opp, så sånnsett er det ok, men alikavel. Schmiedmann - Utrolig rask levering, billige priser, alltid fått akkurat det jeg har bestillt. har fått 15% avslag på neste ordre med hver bestilling jeg har tatt. Koed har jeg ikke erfaring med, men har hørt mye bra. mvh Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 GS: Uberrask levering , men høye priser. Brukes kun i nødtilfeller der jeg må ha deler ASAP. Koed: Min hovedleverandør. Billig. Leveringstiden og feilprosenten er dessverre noe høyere. Men jeg godtar det, pga av de hyggelige prisene. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 men er det ikke vannvittige fraktkostnader ved å bestille i danmark(koed) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 men er det ikke vannvittige fraktkostnader ved å bestille i danmark(koed) ?? Nei. Husk at Koed også har avdeling i Norge. Jeg bestilte engang en LMM på en søndag, tirsdag 2 dager etter, kom delen! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Skal man handle for noen kroner er Koed å anbefale. Men er det bare småtteri (under ett par tusen) er det like greit å bestille det fra norsk levrandør mener jeg. Jeg er meget fornøyd med koed. Kommer på døren, relativt kjapt og god service om man ringer dem. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 takk for svarene.. blir vell til at jeg bestiller fra koed tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Mega fornøyd med koed!Men enig her i at det trolig ikke er lønnsomt å bruke hvis man skal handle for noen hundrelapper. Men det er billig frakt fra danmark, så en trenger ikke la seg skremme. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg