falla Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Heisan...:) Trenger litt hjelp her igjen.. Har en Pioneer DEH-4000UB spiller hvor det står i manualen at den har en egen sub utgang på 1x70w. Aktiverer denne som jeg da har koblet 2stk 6x9" høyttalere på, da jeg aktiverer denne får jeg enten bare lyd foran i bilen eller så blir det bare en svak lyd bak. Og jeg får ikke stilt fading foran og bak da denne er aktivert. noen tips? Takker for alle svar på forhånd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har du et par høyttalere tilkoblet Rear, altså dine 6x9", skal du IKKE bruke subutgangen. Aktiverer du denne, skal det være koblet til en mono-sub, da utgangene bak blir brokoblet for å komme opp i 70 watt, for å si det enkelt. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
falla Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 ok, skjønner.. takker&takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg