VolvoLife Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Jeg skal lakkere min 190 i juni og lurer på om jeg skal lakkere de svarte "pølsene" på støtfangerene i samme farge som resten av facelift settet. er det noen som har sett/ eventuellt har gjort dette? jeg ser for meg den siste faceliften i 94 på E- klassen da disse ble lakkert i fangernes farge! Noen tips og triks? Takk! Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har sett det. Var inne på tanken å gjøre dette med min, men kom aldri så langt. Ser bra ut :) Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLife Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Okey, høres positivt ut! Er jo bra at flere synes det er fint, heldig som har sett det IN REAL ACTION du da:m'm: Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg