HaMMeR89 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg må spøre om en litt stor tjeneste, om noen vil hjelpe meg. Har lenge hatt tilgang til en dreimaskin og Polyurethane. Materiale koster ikke mange kronene i metervare. Så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å dreie foringer til golfen min. Men de eneste foringene jeg har liggende er de originale som sitter på bilen. Er det noen som har alle foringer i Polyurethane liggene? Om denne personen kunne tatt endel bilder av alle foringene og tatt alle nødvendige mål på foringene? Slik at jeg kan få prøvd å dreiet meg noen foringer? Også lover jeg å lage en post på dette, samt legge de ut på en hjemme side slik at andre også kan dreie sine egne foringer. Det er jo litt moro å kunne gjøre ting selv, og slippe å betale for at andre skal gjøre det for oss..? MVH Simen Hammer Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Du får et komplett sett foringer for ca 750,- kr....da blir det kanskje lite å spare på å dreie alle sammen mht. tiden du vil bruke? Har ingen bilder desverre... Tomm y hue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jeg ser synspunket ditt, men skal ikke bare HA foringer. Kunne tenke meg å lage de selv. Vet det ikke er mye penger å spare. Koster nok kanskje mer enn det ville kostet å kjøpe noen masse produserte. Men hvis man engang trenger foringer eller den slags, men man har ikke tilgang på det akkurat der å da. Da er det jo greit å kunne gjøre dette selv. Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg