johann eriksen Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 jeg har kjøpt tåkelys sett på ebay "fog lights passat 3b" og har en del problemer med innsetting av de å trenger råd om hvordan det kan gjøres..og hva som må modifiseres i front fangeren bilen min er en passat 3b 97 modell.hadde vært fint med noen bra tips..mvh johann eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 hehe, du sliter med dette du og? jeg limte mine lykter med sikaflex, fast i gitteret. La godt med masse i ovegangen med lykta og grillen. Måtte kappe litt i fangeren for og få inn grillen, som du ser vis du legger den inntil Skruet den fast med 12 svarte maskinskruer, 6 på hver del, 3 oppe og 3 nede. Du må ogå fjerne det ene hornet, og vis du har diesel, så bør du kappe vekk litt av plasten rund intercooleren så den får luft. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 ja hærregud lykke til... håper du ikke kjøpte fra kina=) det gjorde jeg, og de tåler ikke varme og smelter og sprekker..=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ja hærregud lykke til... håper du ikke kjøpte fra kina=) det gjorde jeg, og de tåler ikke varme og smelter og sprekker..=) Hehe, ja, har ikke sprukket hos meg enda, men jordings ledningene som er i lyktene måtte jeg bytte pga. dårlig kvalitet. Så ut som de smuldret opp. Holdt på og ryke av. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg