Nesaru Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hei Jeg har en Peugeot 406, 96 modell. Skal trekke strømkabel til batteriet men finner bare ikke ut hvor jeg skal gå igjennom torpedoveggen, noen snakker om en gummiplugg som jeg ikke finner, eventuelt bore hull, noen her som kan hjelpe og forklare meg, gjerne med et bilde. Takker for all respns jeg måtte få.:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hei! bare å rive ned å se på torpedoveggen. trodde det var en gummiplugg du kn ta ut og strekke ledningen i. Hvis ikke borer du enkelt og greit et hull. Pass på så det ikke blir liggende igjen "spon" for dette ruster. Hvis du vil gjøre det skikkelig behandler du det du har borret hull i med noe så det ikke blir ett stort rusthull om 5 år. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg