MrHibo Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei! Har en BMW 316 E46 2000 modell. Problemet er at abs, antispinn og håndbrekk lampa begynner å lyse. De lyser i 10-20 min også slukker de. Det er 3. gangen dette skjer, og har skjedd med litt over 1 ukes mellomrom hver gang. Bilen oppfører seg helt som normalt selv om lampene lyser. Noen som har vært borte dette før? Evt. vet hva som kan være feil/i ferd med å bli feil på? Siter 00 BMW 316i 96 VW Polo (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern2k Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Heisann.. har en 2000 E39 og jeg har opplevd noe lignende.. jeg sendte inn bilen min for å programmere den på nytt hva nå enn det vil si, men på bilen min så var det noe galt med selve "hjernen" så jeg fikk bytta den ut og nå fungerer alt som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg