DaNnYb0y Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei! Trenger hjelp til å finne ny del til skyvedør på van. Bilen er en 1983 GMC Vandura g20. Delen jeg trenger er den armen oppe, bak på skyvedøren (se bilder), da denne har knekt i festet. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne delen? Nettbutikker i Norge eller utlandet? Eller kanskje noen her på forumet har å selge brukt? På forhånd takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 har en slik jeg på en av delebilene.den kan du godt få kjøpe.det fins 2 forskjellige lengder på disse.den ene typen er for biler uten skjermutbyggere, den andre er lengre for å få døren til å passere utenfor skjermutbyggerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Har uten skjermutbyggere. Hvor mye hadde du tenkt deg for hele mekanismen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg