smideRacing Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hallo ... driver å bygger om til gti 16v nå. men når jeg vrir på nøkkelen så bare smeller det i starteren. bruker starteren fra vanlig 1,8 gasser . det er akkurat som den ikke er sterk nok.. Så det jeg lurer på er om starteren fra 16v er sterkere enn en vanlig fra 1,8 gasser ? Takk for svar Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 starteren er lik på 8v som på 16v kun automat, G60 (02a) og automat som har forskjellige startere :) den er nok sterk nok, men høres ut som om den kan være defekt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 har en til 16v... 300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 har en til 16v... 300,- åssen stand er den da? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 den funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 den funker OK.. skal se om det er andre ting som er feil først .. så kontakter jeg deg ;) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg