mathen Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 her om dagen jeg var ute og kjørte kom det en voldsom dunkelyd under bilen, og når jeg hadde satt den i gir var det akkurat som om den sto i fri.. så jeg kommer meg ikke av flekken =/ når jeg stoppa bilen rant det masse olje ut fra under bilen et sted. sammen med olja kom det et tannhjul som var delt i to! . tannhjulet har vel mest sannsynlig skyti hull i det beskyttelses-lokket som allt olja og sånnt rant ut av. hva kan det være for no? er vel mest sannsynlig girkassa? har hørt at det er sinnsykt dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hørtes ut som det er girkassen ja.. Evt svinghjulet som har løsna ellernoe.. Var tannhjulet stort? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 veit ikke helt, var bare en kvart del av tannhjulet som kom ut. vet ikke hvor store de vanligvis er, men den var vel ca 1 cm tykk kan jeg tenke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 er ikke noen som tilfeldigvis har en girkasse liggendes som de ikke skal bruke?? hehe.. begynner å bli litt desperat nå! =S eller vet hvor jeg kan få tak i en! hadde vært glimrende! savner opel'n! :'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg