RomskogCruising Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Tror jeg går for 2x10mm forran og 2x15mm bak! Hva tror dere? :) Polardiego, skaffer du? ;) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Tror jeg går for 2x10mm forran og 2x15mm bak! Hva tror dere? :) Polardiego, skaffer du? ;) Send PM, ja jeg skaffer. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har du noe link til dette? for det var svin billig... Vel, dette er jo omtrent det samme som de tar for de i Tyskland, eneste jeg har lagt til er de ekstra 6% som vi har mer i mva. Prisnivået på slikt har ligget i taket her på berget i alt for mange år og det akter jeg å gjøre noe med. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg