PoloDude Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Etter noen diskusjoner rundt om spør jeg dere: Er det helt dust å sette senkefjærer på orginaldemperne? 30-45 el 50 mm fjærer......... Lurte på å bytte alle demperne?.....men da kan jeg vel like dumt kjøpe noe som funker bedre(stivere altså) Er det lurt?........ f eks Sachs eller Koni?........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 De fleste originaldempere klarer 35-40 mm senking, ikke mer. Bedre dempere er aldri feil! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by PoloDude Etter noen diskusjoner rundt om spør jeg dere: Er det helt dust å sette senkefjærer på orginaldemperne? 30-45 el 50 mm fjærer......... Lurte på å bytte alle demperne?.....men da kan jeg vel like dumt kjøpe noe som funker bedre(stivere altså) Er det lurt?........ f eks Sachs eller Koni?........... bytt dempere også! jeg byttet til 40mm senking på org.dempere å det var ikke noe bra resultat ! Personligt så har jeg koni dempere.. fungerer meget bra :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Noen her som har noe erfaring med h&r sine justerbare senkesett? driver å skal kjøpe meg det, så lurer fælt på hvilket merke jeg skal kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Andie Eins anbefaler H&R gewinde til Bad'roc Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg har H&R just.bart på polon min. Det er helt konge det Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Takk takk!!!!! Jeg tror justerbart er utenfor de "økonomiske rammene"(må jo ha rustfritt)så jeg har lurt på KW og Koni,men kan kanskje få bra prosenter på Eithbach og Sachs..... Har noen prøvd/hørt noe om disse??????????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 takk takk.. da satser jeg på H&R og felgene til polo4rs3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 humms.. inter alloy skulle jeg visst få BILLIG.. noen som vet om det er noe å satse på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Det er grunn til at du for dem billig. Jeg kjøpte meg 40/40 Inter Alloy for tre kvart år siden, nå har 60/40. og det er bak det er blitt 60. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg hadde også interaloy - dette er ikke noe spes bra - eneste jeg er fornøyd med er demperene fremme. De er like harde etter 50 tusen :) mens demperene bak ikke var noe serlig - der har jeg satt på gule koni. Har også kjøp alle fjørene nye - da et annet merke ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Precious Det er grunn til at du for dem billig. Jeg kjøpte meg 40/40 Inter Alloy for tre kvart år siden, nå har 60/40. og det er bak det er blitt 60. eg o har 40/40mm inter alloy! hmm.. håpe min o blir 60.. bare det blir framme :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Hallo????? Ingen erfaringer med Eibach og Sachs????????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg kan bara dele med meg mine erfaringer med KW som jeg synes er helt kannon.....:D men når alt kommer til alt så tror jeg ikke det spiller så veldig stor rolle vad du köper så lenge det er et kent merke...og husk du får det du betaler for..:op Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg