Jushekaggen Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Heisann,, Kjøpte meg en 2002 modell passat 3BG sedan for to uker siden. Å da er det bare og begyne med små fiksingen. Motoren er en strikk motor av Type 1,6. Den skal ikke røres. - Justerbart senkesett. ble bestilt tredje dag jeg hadde den. - Felger, kan noen hjelp meg med hva jeg kan ha? - Stereo, bygd inn i glassfiber. Har noen infoside om hvordan dette gjøres? om ikke blir det noe annet. - Lakke alle svarte plastiklister i samme farge som bil. Om noen skulle ha andre morsomme kreative tips, tar jeg gjerne imot det. ;) Trenger litt inspirasjon :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 bilder!!!!:D Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jushekaggen Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 skal få lastet opp bilder så fort som mulig, har noen liggende;) Kan si så mye som at bilen er helt original, bortsett fra felgene, og blinklyspærene. er en 40 år gammel "guttunge" som har hatt den. så sitter 16'' momo felger på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Bytt motor først du.. Sånn at du klarer å dra alt det du skal sette på.. Brede dekk og felger,trekker en del hk og nm fra den lille strikk motoren din.Og samma med glassfiber stereo som du skal ha i bilen..JA jeg veit det står at motor ikke skal røres!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg