Lacost Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Hei! Har kjøpt en bruktbil og han som eide den før er tydeligvis populær. Ca vær 10-15 bil hilser på meg! Hvordan skal jeg forholde meg til det? Ignorere eller hilse tilbake? Blir jo svett av at alle hilser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Hehe, er vel koselig med litt oppmerksomhet da? Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Slå på lysa du :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Du hilser tilbake, er bare vanlig folkeskikk i trafikken det :) Så får de selv etterhvert oppdage at det er feil person de hilser til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hvis du viser dem fingen så tror jeg du får han forrige eieren i trøbbel :p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg