Stage Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Må vel lage en tråd om min Bora da :) Var gjort endel med den når jeg kjøpte den, men har gjort litt siden da ...og har flere planer videre for den ... Specs: Årsmod: 2001 Motor: 1.9 TDI PD ( 115hk ) Utstyr: Cruisekontroll, regnsensor, klima, esp, xenon, recaro skinninteriør, multiratt, navigasjon, ++ Utvendig: 4Motion Frontleppe Caractere Sideskjørt Caractere Hekkleppe Øyelokk Emblemfri grill Cleanet dørhåndtak Fjernet alle emblem Tonede ruter Tonede baklykter Valset hjulbuer foran Sort streamer i frontrute Racing Hart RS 19" hjul Toyo Proxes dekk, 225\35R19 foran, 255\30R19 bak Xenon i tåkelys Xenon i fjærnlys Xenon match i parklys Innvendig: Recaro Skinninteriør Lakkerte lister på dører Lakkert midtkonsoll R-Line pedalsett Bygd stereo Motor: Green innsatsfilter Plugget EGR ventil Understell: H&R Coiloverkit Stereo: Pioneer DEH-88RS JL Audio XR650CSi ( x2 ) JL Audio 300\4 JL Audio 1000\1 JL Audio 10w2v3 ( x2 ) Stinger kabler så noen bilder :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 fin bil du har her =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Den var pen!! :) Pent med svart bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Pen bil :) mer bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Veldig pen bil! Riktig Spec også, med både diesel og 4Motion :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 takk takk folkens ;) planene videre: Chip ifra chipsenter.no 155hk \ 385nm Ny frontleppe ifra GLI US Jetta mk4 Lakke 17" vinterhjula hvite Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Herlig bil du har, og godt er fler også som liker den enkle og rene stilen uten altfot mye plastik. Absolutt en nydelig bil, også med 4 hjulstrekk, de er det ikke mange av har jeg intrykk av.... sleng ut bilder, det liker vi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Bra utført da :D Stilig :D :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Rayander skrev: Herlig bil du har, og godt er fler også som liker den enkle og rene stilen uten altfot mye plastik.Absolutt en nydelig bil, også med 4 hjulstrekk, de er det ikke mange av har jeg intrykk av.... sleng ut bilder, det liker vi :D takk takk ;) er penest clean ja :) blir sikkert så jeg kjøper meg speilrefleks cam snart ...da blir det vel bilder :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Da var Jetta MK4 frontleppen betalt og på vei over sjø´n :) får tro det blir bra ...så får jeg bruke 4Motion leppa som vinterleppe :) bilde av GLI leppa ... Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Var på konfirmasjon oppe i "fjellet" i dag, så måtte teste ny kameraet bil broren min ...ble noen bilder :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 good location oppi skorrovass! :) Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hvor du kjøpte GLi leppa? :) kjempe knall bil! hvor breie felger du har på den? :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Sn0mann skrev: hvor du kjøpte GLi leppa? :) kjempe knall bil!hvor breie felger du har på den? :) Ebay ;) takk takk :) Er 9.5" bak og 8.5" foran .. Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Kjøpte meg speilrefleks cam i helgen ( Canon EOS450 ) et test bilde :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg