Meljao Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hei! jeg har nettopp kjøpt meg Ascona A, og jeg trenger deler såklart:P jeg lurte på om noen der ute har noen deler ligende:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 meld deg inn i http://www.opelregisteret.no/ så får du tak i deler, er en godel ascona a frelste der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 En skjelden bil du fått deg der. Har du noe bilder av den ? Ble ikke solgt mange stasjonsvogner av Ascona i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 We need som pics Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streng1 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Var med å hogg 2 slike på slutten av 80-tallet. Er deler igjen etter de regner jeg med. Jeg brukte fronten på den ene til min A-sedan, som jeg pusset opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg