asona_er_best Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 klare til landsfinalen da folkens??. regner med det blir en del gromt der gitt;). jeg sparer 244'n jeg hadde satt av til landsfinalen. bruker den heller på pengeløpet. den jeg vanligvis kjører løp med er tilbake til riktig lengde i ræva men det ser ikke bra ut. drar til aremark på mandag med den bilen, kjører heller 4dagers'n når det jeg har av bil ikke holder til en D-finale en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg må brått kjøre 90`n jeg klørte på fronten i stede for 900, så da blir det bare en middels 2 liter... Fant ut i dag at det var sprekk i blokka på den andre:-/ Får vel stile som heatoppfyller her jeg da:S Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 aah, det var kjipt HP. sku hatt tilbake magda'n du vett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 aah, det var kjipt HP. sku hatt tilbake magda'n du vett. hehe,sant det:) Har fått lakt på en annen topp som skal funke litt bedre på 90`n i dag, så håper den skal gå litt bedre:) Det får jeg svar på i morra for da skal jeg trene i brekka=) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 jamen det er bra.. man trenger litt trim på landsfinalen, derfor jeg dropper gitt.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 klar så det holder:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 klar så det holder:D hva skal du kjøre fornoe a Olsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 blir vel en grei saab regner jeg med, med tror kanskje jeg skal kjøre festivalen istede xD mere morro, drekka øl å sånn hehe! blir uansett bare fra torsdagen av, jobber onsdag! ikke helt bestemt meg gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 hehe ta med den saab'n på aremark da, så kan jeg kjøre fra deg(øøøh :wonder: )hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 hehe regner med at det blir til det gitt, får kjørt mye mere bil! jaja bare å gi gass vett, aldri prøvd den før jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hehe regner med at det blir til det gitt, får kjørt mye mere bil! jaja bare å gi gass vett, aldri prøvd den før jeg nei slapp av, du tok meg jo med den sierævan du kjørte der nå sist så det skal vel ikke så mye til.skal ikke vinne løpet men jeg skal vinne burnout'n med mine ''Matador Rally Flex'' hjul fra stein-alderen, skal få røyklagt østfold det tenker jeg;). må vel prøve å bli en finalekandidat på festen også vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hehehe den gamle sierra`n var god:) skulle nesten kjørt den, hehe. seff må jo få røyklagt litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 kommer bort på banen på tirsdag onsdag å gjør bilen ferdig ;) blir nokk jævlig artig der =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hehehe den gamle sierra`n var god:) skulle nesten kjørt den, hehe. seff må jo få røyklagt litt! klart det.. hehe.. ser du er påmeldt til aremark nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 jasså, så denna junior lansfinale tråden har blitt somerfestival tråden, hehe var å satte opp buss og biler om lørdagen, samt trena litt.. detta blir ei kanon uke folkens;) så for dere andre batale en masse penger for tre fatti inlendene omganger på et løp med så å si bare gromm biler;9 hehe jeg stiller på sommerfestivalen med corsa 1.6i woho:P hehe men nå kjører jeg senior oxo da så landfinalen min kræsjer jo ikke uansett, men trur jaggu jeg hadde valgt sommer festivalen fremfor landsfinale selv oxo gitt;) edit: woohooo innlegg nr 400:P Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg