tveiten motorsport Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 jeg kommer med 245 je brukte på kvalik løpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 gratulerer med kval Ole-Morten og Tron. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 kadett'n paulsen hadde på landsfinalen da el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 takker klovn. du ska kjøre kvalen på bø du ve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 ja jeg tenkte meg det.. har bare å mala bilen også kjøre for å ha det morro, som sakt skal jeg kjøre aremark festivalen istedenfor landsfinale uansett, men å kvalle, for å ha gjort det gjør jo ingen ting.. Bø blir morro nå.. søs har bestilt plass til 35 på pizza resturanten i bø også for å feire bursdagen til ''Gamle Bryhn'' der oppe også. pluss at vi ska en hel gjeng på sommerland i bø etter det;). blir knall vett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hehe. Det hørtes ut som ei fin bilcross-helg Daniel ;) Hmm, håper je kommer meg nedover te Bø je også!! Må prøøve å kvalle da :P hvis ikke må je vel ta tur'n tel stor-elvdal helga etter!! hehehe.. Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja blir knall det.. egentlig hadde det vært best å sett på og drekki litt men.. hehe.. får slædde litt også væ.. hehe.. stor-elvdal kval? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hehe.. Ja men blir vel ikke no a.. :P Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 ja den kadetten paulsen hadde ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 kvalla meg i dag jeg også da, så ikke ut til å bry meg men.. hehehe.. da har jeg gjort det og fikk en t-skjorte å greier å greier.. 244'n blei ti-talls cm kortere i ræva i helgen og jeg måtte jo på sjukehuset å greier. de var sikkert på at jeg hadde knekt en nakkevirvel.. kunne ta meg selv på hode uten å kjenne at jeg tok på hodet. da var jeg ganske redd for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Så lenge man ikke mister hodet går det bra Daniel. Nei alvorlig talt dette kunne vært en stygg smell og trodde først at han som fikk Volvoen din gjennom døra fikk det værst. Men godt det gikk bra så stå på videre. Tok endel bilder søndag som ligger på denne siden så har du ller andre bruk for noen er det bare å bruke det til privat bruk. Link: http://www.race.no/foto.htm Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hehe ja, men jeg vil tru han merket det godt han også. stakkars, var vel ingen av oss sin feil egentlig heller men, det er ofte fort gjort å smelle litt. ang miste hue, så var vel det hele grunnen til at det skjedde, smarte daniel skulle tøffe seg med litt slædder veitu=). resulterer i snurring innimellom det gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Jonas Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Kommer vel med en Ascona B med 2,0L. 16v til NESTE år om jeg kvaller. ;p Må bare stryke litt på pappa sitt kinn. : DD Siter Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Kommer vel med en Ascona B med 2,0L. 16v til NESTE år om jeg kvaller. ;p Må bare stryke litt på pappa sitt kinn. : DD kommer med en orginal kadett c jeg:) vist jeg kvaller til neste år :) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg