Saab_Racing Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Aldrig si aldrig :PHan har påkosta motoren ca. 25 laken og flere sett med helt nye dekk. ;) Høl i hue! Hører ikke hjemme i bilcross... Greit folk koster på litt til landsfinale assa, jeg gjør det selv, men ikke på langtnær så mye. Bilen kommer ca på 13k sammla med alt. Sant som dette som ødelegger bilcrossen. Å koste på 25k bare i motor er jo helt sykt. Eller tar jeg helt feil?? Noen med meninger?? Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Høl i hue! Hører ikke hjemme i bilcross... Greit folk koster på litt til landsfinale assa, jeg gjør det selv, men ikke på langtnær så mye. Bilen kommer ca på 13k sammla med alt. Sant som dette som ødelegger bilcrossen. Å koste på 25k bare i motor er jo helt sykt. Eller tar jeg helt feil?? Noen med meninger?? endelig noen flere som meg:D. du er min helt HP. har en bil til verdi 17.000 stående hjemme, men kosta meg kun 8.000 så hvorfor i alle dager lage dere kvasse biler?. 13 hørtes mere normalt ut HP. det er en pris de fleste kan leve med til landsfinale selv om også det er jo en del over, men alikevell funker det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 er enig sjøl jeg, men er jo tøft å ha no værst til landsfinalen. blir litt små drøyt.. bilen jeg kommer med har jeg gitt hele 6 lapper for så:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 skal ikke kjøre non landsfinale jeg så for meg er det ett fett. Aremark blir morsommere. forhåpentligvis med ny bil å;) til huff, over 8tusen for en gang skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 hehe det blit tøft på aremark da, får du kjøre mot rino å greier! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 hehe jaa. det kan bli spennende der også.. ikke like hard konkuranse men landsfinalen henger jeg ikke på uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 på pruluden så blir jeg å bruke ca 3000 tilsammen uten dekk... det vil nå vise seg hvordan det går.. bil til over 8000 har jeg aldrig bygd .. meste jeg har brukt er ca 6 lapper Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 sånn det skal låte egentlig.. har aldri hatt bil over 9 faktisk. for jeg legger som regel 3 bud når jeg først legger no. da blir det liksom 8900.. men nå har jeg kjøpt meg en 740 for 7 lapper. buret må bøyes så det blir fort en 500kr hos en kamerat og så må jeg ha brytere, alt ellers skal være ok på den. det blir vel den aller dyreste bilen som jeg har byggd. bygger jeg helt fra bunn selv sånn som med 244'n min så blir det billig bil, den jeg har nå har kostet 5500kr og den har jo bevist seg konkuransedyktig enkelte løp den, vant jo i helgen med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 sånn det skal være i bilcross.. så å si alle bilene mine har kosta mere enn 8000.. untatt saab`n jeg har nå! seat`n jeg har tørr jeg ikke si hvor mye har kosta meg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg har brukt 10 000 med alt, bilen,stol,belte,ekstadeler til motor/ bil og 4 rallydekk. Det jeg husker i farta :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 det er jo billig så det holder, bare bilen min kosta mere når jeg kjøpte den privat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Sant, er godt fornøyd.:) Mikael: Er du med i NMK Harstad ja? Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 noen som vet noe mer anngående reisestøtte dit? lurer på om det blir mye for meg... må kjøre 80 mil en vei ca. Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 noen som vet noe mer anngående reisestøtte dit? lurer på om det blir mye for meg... må kjøre 80 mil en vei ca. funka dårlig i fjor med reisestøtte fikk den 6-7 måna etter .. men 80 mil er jo greit jeg må kjøre 127 mil og JA jeg er i nmk harstad Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 jeg kvalla i dag så da kommer jeg nok med kadetten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg