MrJørgensen Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Har tenkt å ta litt rust på bilen, og tenkte å bruke RustBullet som grunning. Men så kommer problemet, http://www.rustbullet.no og mannen bak har lagt ned og selger ikke mer. Så hvor kan jeg da få tak i dette?? Virker ikke som om USA sender til personer i Norge... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 HJEELP!! Rust Bullet blir som nevnt i tråden ikke forhandlet gjennom rustbullet.no i Asker lenger. MÅ ha mer av dette produktet. Fant noen bokser på ebay.com, men det er nok ikke lett med shipping på slike produkter. Noen der ute som veit hvor man får tak i dette??? Noen som har prøvd å kjøpe via nettsidene til Rust Bullet, http://www.rustbullet.com ???? Eller var det nettopp problemer med at de ikke sender til privatpersoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Nei de sender ikke til privatpersoner... :( MEN... jeg har undersøkt litt nå og funnet noen i tyskland som sender til norge :D Vet ikke helt hva slags priser de opererer med, men har sendt en mail dit nå så skal si ifra her så fort jeg får vite noe mer ;) Får virkelig håpe det løser seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Er ikke verdt alt det slitet. Kjøp 2k epoxy eller syregrunning hos en lakkerer! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Synes nå rustbullet høres bra ut jeg... bare å smøre rett på både rust og bart metall, slipper grunning osv.. Hva ville eventuelt du anbefalt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Da har jeg snakket med den tyske importøren og de sender til Norge! Prisen er ca lik som rustbullet.no selger. ca 425 kr for en liters boks inklusive frakt. 30 kr mer enn her, men det er ikke store greine... Så kommer jo eventuell moms i tillegg, men hu jeg snakka med der sa at det ikke var noe problem å merke pakka som gave, og da er jo det problemet løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Fine greier!! Kunne du gitt oss en mailadresse til din kontaktperson, slik at det gikk an å kjøpe fra de?? Forhåndsbetaling da eller?? Og angående tokomponent epoksy, så er det sikkert et bra produkt, men det er noe jeg antar må overmales/lakkes med et eller annet, da dette er kun en grunner/rustbinder. Rust Bullet er både grunner, rustbinder og top coat i samme slengen! Og den danner en aldeles vanvittig hard lakk. Tror den inneholder endel sink også, slik at det blir som en kaldgalvanisering... Likner mye på slike produkter iallefall, bare dette er mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 jaja selvfølgelig, glømte den helt jeg :P sgester@mindwr.com Det er forhåndsbetaling, men de er listet på rustbullet.com så regner med at de er seriøse folk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hei igjen.. Har prøvd å sende noen mail til denne adressen her for noen dager tilbake, uten å få noe svar. Har du prøvd å sende mail til denne adressen og fått svar?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hei igjen.. Har prøvd å sende noen mail til denne adressen her for noen dager tilbake, uten å få noe svar. Har du prøvd å sende mail til denne adressen og fått svar?? Da har jeg snakket med den tyske importøren og de sender til Norge! Tydligvis? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Jada har tilogmed kjøpt av de :P De krevde jo forhåndsbetaling da :/ skeptisk til det, men tok sjansen. Så fikk jeg mail i dag om at pengene var mottatt (tar visstnok veldig lang tid å sende penger til utlandet) og at pakka var sendt. Dobbeltsjekka mailadressa nå også og den stemmer ;) Kanskje hu har vært opptatt.. ;P Du kan jo prøve å sende en mail til, hvis ikke får du si ifra så kan jeg eventuelt sende hu en mail om å ta kontakt med deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ok.. Jeg har sendt henne et par mail, men uten respons.. Tenkte kanskje det kunne være at hun hadde noen spamfilter i mailen sin som tok ut mail sendt fra norske avsendere.. Men da er det tydeligvis ikke tilfelle. Får gi henne et par dager til å svare på før jeg kanskje må ty til hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Synes nå rustbullet høres bra ut jeg... bare å smøre rett på både rust og bart metall, slipper grunning osv.. Hva ville eventuelt du anbefalt da? Brukte bare rustbullet før jeg. Brukt flere tusen på det. Er bra det, men kom tilbake etter 2 år noen steder. Er nok utrolig viktig og gjøre slik det står på bruksanvisning, kan hende det kan klare og holde bedre. :) Gått over til syregrunning/epoxy nå, mye billigere, lettere og få tak i og tror det er bedre. Har ikke komme tilbake noe rust ennå hvertfall. Men det får tia vise. Og det må overlakkes ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 om du er interessert tror eg eg har noe rustbullet stående. Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 kan jo da informere om at jeg har fått det jeg bestilte nå, så skulle ikke være noen fare å bestille fra denne forhandleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg