Johntin Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hei. Er det mye styr å bytte clutch på en peugeot 306 style fra -96? Har hørt dette koster ca 10 000 å få gjort på verksted, men er det slik at man kan klare å gjøre dette selv?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 hmm.. ikke denne hvor man må ta ned hele motortraversen? alt lar seg gjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johntin Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Hehe... sant det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoff3r Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Beklager å gjenåpne en så gammel tråd. Men jeg lurer på hvordan det gikk med deg? Gjorde du det selv evt hvor mye kosta det på verksted... Jeg holder på å bytte min selv nå, 95mod 306 xn. Det er et Helvette for å si det mildt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg