rstange Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Hei ! Har en Chrysler stratus. Synes parklysene som står i er kjipe (gultlys). Ønsker meg noen med litt blåstikk i. MEN, jeg finner ikke noe som jeg tørr satse på. Vil jo helst ikke ha noe jalla merke som jeg må skifte før sommeren er over. Så dere som har litt peiling på dette, hva bør jeg gå for? Å ikke minst, hvor bør jeg lete? På pæren står det T4W, tror dette er sokkelen? Eller kan jeg f.eks. bruke W5W? Blir ikke klok jeg :confused: Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 T4W er vel BA9S sokkel. http://www.dioder.no/catalog/index.php?cPath=242_243_244_38 Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hei ! Tok ut pæren i dag, tror ikke de pærene jeg fikk med bilen er rett. Den jeg har ser i allefall slik ut: Men har noen flere spørsmål om lys på denne bilen. Lyktene er jo utrolig dårlige, de har sprekker og er fulle av fukt. Har også hørt noe om at det finnes lykter i glass til disse bilene, men jeg finner ikke ut hvor? Klarer generelt ikke å finne ut hvem som selger lykter til denne bilen? En annen sak, hvor lett er det å montere grøftelys på en stratus som ikke er levert med grøftelys? Dere som vet litt om dette. Å ikke minst, hvor kan jeg få tak i lyktene? Vet noen modeller er levert med grøftelys. Men jeg finner så utrolig lite informasjon på nett om denne bilen... :confused: :confused: Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsnener Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 masse forskjellig lykter på ebay litt steeling lyker også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Har du sjekka at gummipakningene i bakkant av lyktene dine forsegler 100%? Husk i såfall å tørk opp fukt først med hårføner e.l. Det var vertfall det som var galt når jeg hadde fukt i lykta på min Chrysler. Slike blå pærer får du hos en rekke bilrekvisitaer.. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar09 Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Noen som har erfaring med oljelekasje på en stratus??(Motor olje) Er det noen "normale" problemer med disse bilene når det gjelder denne type lekasjer?? noen som kan komme med forslag på verksteder eller en kjær hobby mekaniker?? har problemer med og finne et sted som vil røre denne type biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsnener Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 min Stratus lekker også litt motorolje, men jeg passer på etterfylle bruker olje til 150kr kanna fra Biltema , bilen lekker en sånn kanne på ca. 2 1/2mnd på sommer og kan ta opp til flere mnd på viinter etter som hvor kaldt det er ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsnener Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 husk at Stratus er det Europeske navnet på bilen... min 2l liter Stratus er egentlig en Cirrus i amrikaske versjon... så bruker ebay i mellom til finne deler o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsnener Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200552457503&ssPageName=STRK:MEWNX:IT denne CD-spilleren har jeg kjøpt på ebay til min Stratus 2l 2000modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsnener Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 glømte si jeg har skrudd den på plass og at den passer perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg