ivers Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Ingen photoshop, just plain pictures. http://s303.photobucket.com/albums/nn131/amatoren/Powerdrift%20R1%202008/ Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 mye action! Trykker iallefall på utløseren til rett tid ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hvor mange tusen bruker en gjennomsnittlig nissaneier på frontfangere i løpet av et år? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Da har jeg også fått ut noen bilder fra søndagen (bruker da litt photoshop jeg da :well:) resten finner du her (kommer noen flere, i morgen, forhåpentligvis) Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Her kommer mine fra dagen, gikk tom for batteri nesten rett etter jeg kom (14 tiden), og jeg dro sånn ca i 17 tiden, så fikk ikke med meg så mye :( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg