Shakotan Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Denne har sikkert vært postet før, men er så absolutt verdt en ny runde: http://www.driftracing.co.uk/mpegs/powerslide.wmv Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Ken 'The Smoking Drifter' Nomura... Han er ganske vill :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 funker ikke.. siden finnes ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 helt rått.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jævli brei vinkel på den driftinga, ser ikke ut som han trenger frontrute den fremste bilen der.. Leste et sted at det var noen som pleide å lagre dekkene i diesel for å få de til å ryke litt ekstra.. Noen som har testa det? er det noen av de "proffgutta" som gjør det? Ellers så syns jeg kommentatoren var litt slitsom, og vanskelig å forstå til tider :-).. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 funka nå.. gromt.. er en som kan sakene sine, og da tenker ejg ikke på kommentatorene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg hakke ord på hvor mye jeg digger; - Drifting - Japanske sportsbiler - Japanske kommentatorer (kanke unngå å le) :D :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 fy faen så rått ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 utrolig utrolig heftig... jeg som har sånn pipete jentestemme må nesten begynne å kommentere på norske driftingvideoer jeg da..? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 du må nok det pudding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Thor Mostue (som bl.a. vanligvis er speaker på Lyngås) kan nok skrike og skravle like fort på et norsk Drift-race :Dyodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Du vet at du drifter mye når alle de døde insektene sitter på siderutene :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Kid-A Thor Mostue (som bl.a. vanligvis er speaker på Lyngås) kan nok skrike og skravle like fort på et norsk Drift-race :Dyodude Må bare lære han opp litt da. Han er jo ikke alltid like nøye på at det han sier faktisk stemmer :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Gammelt journalistordtak: - Du skal aldri ødelegge en god historie med å fortelle sannheten ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Pellick Du vet at du drifter mye når alle de døde insektene sitter på siderutene :D haha good one! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg