Thilip Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Coming home/leaving home lys i A4 B6?Er dette mulig å få til? At tåkelysene går på når jeg åpner/lukker bilen med "fjernkontrollen"? Noen som har peil? :) Min funker sånn.. orginalt. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Min funker sånn.. orginalt. Har du coming/leaving home originalt på bilen din? :eek::fingers: Visste ikke at b6 kom med det jeg. Heldig grisen! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Har du coming/leaving home originalt på bilen din? :eek::fingers: Visste ikke at b6 kom med det jeg. Heldig grisen! :P Trodde det var noe du også hadde ;) Den lyser ihverfall fra grøftelysene når det er mørkt ute når jeg åpner. Låser jeg bilen lyser det i ca 10-15 sekunder før den slukker! :D Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Utrolig flott bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Trodde det var noe du også hadde ;) Den lyser ihverfall fra grøftelysene når det er mørkt ute når jeg åpner. Låser jeg bilen lyser det i ca 10-15 sekunder før den slukker! :D Deg liker jeg ikke lenger! :P Utrolig flott bil :) Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Cool:pimp! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 En annen morsom funksjon, som jeg også regner med at du har; Når jeg setter bilen i revers, så tiltes speilet i høyre sidespeil automatisk ned, slik at jeg ser den hvite parkeringslinjen. :D Tilbake til poenget med innlegget, har du bestilt baklykt? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 En annen morsom funksjon, som jeg også regner med at du har;Når jeg setter bilen i revers, så tiltes speilet i høyre sidespeil automatisk ned, slik at jeg ser den hvite parkeringslinjen. :D Tilbake til poenget med innlegget, har du bestilt baklykt? Hmm ingen aning om jeg har dette her. Det har jeg aldri tenkt over hvertfall. :D Nei ikke bestilt noe baklykter enda. Jeg lar deg være prøvekanin tror jeg ;) Men det så ut til å være tøft på sort bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Ok, vi får nå se! :) Tror det kan bli bra! Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Ok, vi får nå se! :) Tror det kan bli bra! Ja tror faktisk det jeg også. Men er vel helt andre ting enn bil jeg bør bruke 3000,- på akkurat nå men man får se hva sommern bringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hey stig :) Alt vel? Denne cupra R-leppa du har, hva betale du for den? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia48e Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Utrolig fet bil. Er det S4 griller i front? Hvor mye koster nederste grillen? Hvor kjøpte du? Vet du forresten hvilke pærer som står i grøftlysene? h7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hey stig :) Alt vel? Denne cupra R-leppa du har, hva betale du for den? Hallo! alt vel her vettu sett bort fra at jeg fortsatt er bil-løs. Men etter hva jeg har skjønt så får jeg den igjen imorra så da er det vel bare å starte å få den i sommer modus ;) Cupra leppa ga jeg ikke mye for. Husker ikke helt hvor mye men det var under 500,- hvertfall. Må kjøpe ny jeg også etter at jeg lekte plog i vinter... :rolleyes: delenr: 1ML 805 903 - Cupra R front lip Utrolig fet bil. Er det S4 griller i front? Hvor mye koster nederste grillen? Hvor kjøpte du? Vet du forresten hvilke pærer som står i grøftlysene? h7? Takk for det! :) Det er s4 grill oppe og nede på bilen ja. Men dette sto på bilen da jeg kjøpte den så jeg har ingen aning hva det koster. Forrige eier jobbet hos møller så dette er nok kjøpt der originalt :) H11 pærer er det i grøftelysene mine hvertfall. Sjekk linken her for å være sikker: http://www.osram.com/appscom/am_application/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hallo! alt vel her vettu sett bort fra at jeg fortsatt er bil-løs.Men etter hva jeg har skjønt så får jeg den igjen imorra så da er det vel bare å starte å få den i sommer modus ;) Cupra leppa ga jeg ikke mye for. Husker ikke helt hvor mye men det var under 500,- hvertfall. Må kjøpe ny jeg også etter at jeg lekte plog i vinter... :rolleyes: delenr: 1ML 805 903 - Cupra R front lip: Haha, når jeg leste første setninga så begynte jeg å lure på om du hadde solgt bilen uten at jeg hadde fått det med meg :| Takk gud for at jeg så feil :D Men takk, skal nok ha meg en slik når jeg får på ny front! :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Haha, når jeg leste første setninga så begynte jeg å lure på om du hadde solgt bilen uten at jeg hadde fått det med meg :| Takk gud for at jeg så feil :D Men takk, skal nok ha meg en slik når jeg får på ny front! :) hehe neida bilen er ikke solgt enda. Må vel ha den litt til før den selges. Men alt er jo tilsalgs for rett pris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg