stigare Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Går det an å få en a4 som er råere enn din? :omfg sleng ut bilder :D Ja, står en utpå gården her nå som er mange hakk råere enn min. Kjedelig at min bare er en kjedelig skygge ved siden av. Så nå er jeg bare NØDT til å gjøre mer med min også. (kommer egen tråd etterhvert) Justerbart senkesett bestilles nå. Så får jeg se hva mer jeg skal gjøre med den. (om det ikke blir salg da :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Slutt å hold oss på pinebenken da :op: få se hva det er for no :D selge? skal du ha rs4/6 eller da? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Slutt å hold oss på pinebenken da :op: få se hva det er for no :D selge? skal du ha rs4/6 eller da? Tja alt er til salgs for det rette budet ;) Og ja vurderer salg men tviler på det blir noe av. Blir i såfall bare en liten "oppdatering" som å gå til b7 a4 tenker jeg. Men er igjen mye bil av denne også så man får se. Enten må jeg gjøre mer, eller selge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinsei Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Slutt å hold oss på pinebenken da :op: få se hva det er for no :D Tråden min :) Siter IT`S MY SIG..NOT YOURS! Give Me Fuel. Give Me Fire. Give That Which I Desire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Da får jeg stikke å levere bilen da! Spent på hvor lenge den blir borte nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Tipper den blir borte i 2-3 dager. Værtfall så lang tid de kom til å bruke på min bil. Ca samme skadene som deg. Skadene jeg fikk på min - Venstre dør foran - byttes - Venstre dør bak - bearbeides og lakkes - Venstre bakskjerm - bearbeides og lakkes - div lister som må byttes. :p ( Husker ikke om dem sku bytte skjørt også ) Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Min brukte dem 4 dager på:) Bytting av venstre forskjerm Retting av høyre forskjerm Lakkering hele frontfanger, skjermer og dører foran. Og bytte av venstre hovedlykt:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 ahh men da bør det ikke ta så lang tid da. Dem skal jo bare bytte og lakke en forskjerm og en dør så da regner jeg med at det tar MAX en uke hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 ahh men da bør det ikke ta så lang tid da.Dem skal jo bare bytte og lakke en forskjerm og en dør så da regner jeg med at det tar MAX en uke hvertfall :) Begynner dem med den i morgen så er den ferdig på fredag eller mandag:) lakkering tar tid;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ja MAX, lakken tørker fort den, men vær jævla forsiktig etter du har hentet bilen igjen mtp vasking osv.! De flasser like lett som forhuden kan trekkes! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 hehe ingen fare med at jeg er forsiktig med lakken etterpå. ;) Vet alt om det der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 KONKURRANSE :P Jeg skal bestille meg "show skilt" til bilen nå men ANER ikke hva jeg skal kalle den. Noen som har noe bra tips å komme med? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 KONKURRANSE :P Jeg skal bestille meg "show skilt" til bilen nå men ANER ikke hva jeg skal kalle den. Noen som har noe bra tips å komme med? :D Hva med NoLimit ;) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva med NoLimit ;) hehe at jeg ikke tenkte på det da :P Men nå har jeg bestilt skilt. Klarte ikke vente med det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe at jeg ikke tenkte på det da :P Men nå har jeg bestilt skilt. Klarte ikke vente med det :P Hehe, du er kjapp med avgjørelser =) Hva ble Navnet? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg