kamikakze Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Jeg har Simons på min. Har stått på i 3-4 år nå. Fin lyd i det anlegget. Har 1.8 T-løs selv. Jammen har dere settet der det er en Endestuss på hver side .. vet dere om det vil gå og sette det på en 1.8 motor siden det står til 1.8 T osv ?= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Det finnes dobbelt til 1.8 også. Gjorde det iallefall før. Eller så kan Svendsen eksos lage til deg. Skal du ha potte på passasjersiden også, MÅ du ha skjørt eller annen fanger, siden potta vil komme veldig langt ned. Det er resverehjulsbrønn og drakrok i veien der. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Det finnes dobbelt til 1.8 også. Gjorde det iallefall før. Eller så kan Svendsen eksos lage til deg. Skal du ha potte på passasjersiden også, MÅ du ha skjørt eller annen fanger, siden potta vil komme veldig langt ned. Det er resverehjulsbrønn og drakrok i veien der. Ja okei tusen takk for hjelpen skal høre med svendsen eksos og se ka de kan tilby:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Da var tiden inne for å bestille baklykter.. trenger hjelp klarer ikke å bestemme meg trenger litt innspill... NR 1: NR 2: Vanlige faceliftlykter NR 3: NR 4: Hva skal jeg velge Liker egentlig NR 1 Best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 #1!! absolutt:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Da var felgene bestillt burde være montert på imorgen :D gleder meg så bestillte jeg 2 kule Eblem fra Usa (DTM emblem) skal ha dem på hver siden av bilen på dørlisen hva syntes dere? Link: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hvilke felger kjøpte du? og hvilke baklykter endte du opp med? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 hvilke felger kjøpte du? og hvilke baklykter endte du opp med? Kjøpte Momo Corse felgene og kommer no mest sannsynlig til å bestille de første lyktene syntes det e stilig med led lysene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 fresh :) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Da var Felger montert og Chrome baklukelist også ble ganske fresht legger ut bilder litt seinere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 størrelse på felgene? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 størrelse på felgene? 18" 225/40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hvorfor ikkje 19"?:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hvorfor ikkje 19"?:p Fordi momo corse sine felger hadde ikke 19":( kjipt men trenger litt hjelp no skal bestille disse Grøftelyktene på Ebay men husker ikke helt hva slags lykter det var som passet på Singelframen? Litt hjelp til å finne dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 disse kjøpte jeg Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg