stian90 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Har fått tak i en multifuksjonsklokke med utetemp funskjon til min Scorpio. Disse multifuksjonsklokkene og computerene er brukt i noe mer utstyrte modeller. Skal i den anledning montere en lufttemperaturgiver til "klokka". Det går to ledninger fra denne giveren, og på ledningsdiagrammet ser det ut til at den ene ledningen (brun) er koblet/lodda sammen med brun kabel fra gasspjeldsgiver og motortempgiver også, som vidre går sammen inn til ECUen. Lurer på om dette er jording, isåfall er det jordingspunkt inn til ECUen da? Kan ikke se noe sammenheng at disse tre enhetene er kobla sammen inn til den. Isåfall hvis dette er jording så klemmer jeg bare på en rund kabelsko og skrur jeg den fast på karosseriet for å lette jobben litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg