Gå til innhold

Flaut!!!

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

Hehe, skulle kjøre inn til en minibank i dag for å ta ut penger. i det jeg svinger inn til kjøpesenteret der jeg skulle ta ut går fløyta på bilen på av seg selv. Selfølgelig kikker alle mot meg og lurer på hva jeg holder på med, så jeg svinger febrilsk med rattet, trykker på flyta, slår av bilen , drar ut nøkkelen og starter den igjen. roter litt til og så slår den seg av... kjører videre og håper på at det ikke gjentar seg. svinger med rattet og så fløyter den igjen, så jeg svinger motsatt og fløyta går av. finner ut at jeg ikke gidder å drite meg ut mer og river ut releet som går på fløyta.

Noen som har snøring på hva det kan være?

tenkte jeg skulle koble fra batteriet og sjekke kontaktene i rattet i mårå. tar gjerne imot tips om dere har noen...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om du kan bruke fløyta når den ikkje kjem på av seg sjølv. Vist du ikkje kan er det er det nokk en av ledningene i rattet som har falt av, og den kjem bort i den andre når du svinga

Når bilen starta å fløyte for seg sjøl så trykka jeg jo på føyteknappene uten at det skjedde noe, den bare fortsatte å fløyte. Men fant feilen :op: Kan ikke sjønne at jeg ikke har lagt merke til det. Må være jeg selv som har klart å lagt ledningen slik da jeg lodda inn hvite lysdioder i knappene på rattet...

IMG_2982.jpg

IMG_2983.jpg

Var ikke no synlig brudd el. så jeg bare tok litt isolasjonstape rundt dem og putta dem nedi sporet der de hører hjemme...

Men hva om noe sånt hadde skjedd med ledningene som går til airbagen (de gule) hadde den sprengt rett i trynet på meg da eller? :op: Det hadde vært surt 300km/t rett i trynet. Har sitt folk som har blitt skada av den...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider