fbl2211 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 noen her som veit hvordan man skifter clutch på en A6 1.8T??? må skifte på min bil, men har ingen anelse om hvordan dette gjøres eller om hvor jeg finner clutchen? tar imot alt av tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Om du ikke har noen aning i det hele tatt ville jeg anbefale deg og kanshe finne noen som har :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Clutchen sitter mellom gearbox og motor.Dvs at du må demontere ned gearboksen sånn at du kommer til i clutch huset.Dette anbefales ikke å holde på med alene hvis man ikke har prøvd det før.Det tar en god del tid og det er mye knot før du har sentrert og fått på plass den nye clutchen. Kost heller på deg et verksted til å gjøre dette er mitt tips Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fbl2211 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 ok, takk. tror nok jeg lar vekstedet gjøre det isteden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg